Måndagsrutiner



Mina måndagar är alltid väldigt lika har jag börjat märka! Skolan slutar halv fyra, sedan hinner jag hem & äta lite innan jag cyklar iväg & är barnvakt!

 Vi spelade massa fotboll idag. Passar som sagt en kille på 7 år & en tjej på 9 år. Frågade killen när vi satt på hans rum "Är där inte någon tjej i din klass som du tycker är söt nudå?" Som svar "Nej ingen, alla tjejer bara jagar mig & min kompis hela tiden!". Så himla go!

Efter barnpassningen hinner jag alltid bara vara hemma en kvart innan jag åker iväg på innebandyträning. Träningen idag gick riktigt riktigt bra! Var grymt kul att spela & nu taggar vi inför DMmatch på fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0