Nöjd med tillvaron


Visst är det härligt med fredag imorgon?! 
Nu börjar det att kännas som höst. Tänk så mycket mysigt man egentligen kan göra nu, men som man kanske inte tar tag i! Fotografera, filmmaraton, baka & bara massa mys helt enkelt. Nej den här hösten ska bli bra! 
I eftermiddags var jag & fikade med världens underbaraste tjej Michaela. Mår så bra efter långa konversationer med dig. Säger alltid hejdå med ett leende på läpparna & massa inspiration i ryggsäcken. Ljusglimt är hela du. 
Ikväll har jag tränat innebandy. Träningsvärken från igår börjar att ta över min kropp & jag är så rädd att det blir värre till matchen imorgon. Får väl la köra lite stretching i sängen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0