16

Idag fyller jag år! Om jag skulle bott i USA skulle jag just nu antagligen förbereda inför mitt stora feta sweet-sixteen-party med uppklädda servitriser, sextio gäster,en stor upplyst pool,dekorationer för tusenlappar,ett pojkband som spelar live musik & ett stort raketnummer som skulle avsluta kvällen. Fast nej. Jag bor i södra Sverige i en håla vi kallar hässleholm. Men jag behöver inte en stor fest som förklarar för mig att jag blivit ett år äldre. För mig räckte det mer än mycket att åka till Helsingborg med mamma, gå runt & kolla i affärer, köpa varsin Chailatte som vi tog med oss ner till stranden och bara njöt i det fina vädret. Det är en bra födelsedag tycker jag. Jag har också blivit så glad av alla gratulationer som mina vänner skrivit till mig. Jag tar åt mig.
Ikväll ska jag & min familj ut & äta på restaurang. Längtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0