Bara gör det

Kvällen blev inte alls som jag planerat! Fick ett samtal från Marcus då jag blev erbjuden att kolla på film hemma hos Viktor tillsammans med Marcus, Oliver, Magda och Rebecka! Så jag mötte upp killarna och efter ett litet tag kom Rebecka och Magda när vi var framme. Vi kollade på en väldigt gammal film som hade egentligen en sån torr humor att den blev fett rolig.. När filmen var slut hade vi följde alla en liten bit sedan följde Viktor, Oliver och Marcus mig hem. Blev en spontan och fräsh kväll med härliga människor! Nu är jag riktigt trött men imorgon är jag tvungen att ställa klockan. Vi ska upp till Göteborg för att fira min kusin och farmor som fyller år. Hanna fyller dessutom 20! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0