Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat

Igår när jag och mina vänner vaknade satte vi igång en film och hade det mysigt med tjocka täcken runt oss. Kommer dock inte ihåg vad filmen hette..men det var riktigt bra! Senare på dagen gjorde jag ingenting och på kvällen kom familjen Holmberg hem till oss! Jag, Clara, Jacob och Viktor hade det riktigt kul och spelade buzz, hockeyspel och kollade på film! 
Idag från klockan nio nere i Malmö till nu har jag varit på skåneuttagning med innebandyn. Den tredje träningen innan dem tar laget. Dock stukade jag foten första gången och kunde inte vara med då eller vid andra tillfället. Men idag röck inga fötter och det gick helt okej. Alla är verkligen svinduktiga! Nu ska jag förmodligen käka och sedan ska jag försöka koppla in min nya iphone och föra över och hålla på. Funderar även på att kolla på film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0