Hobbit

Igår var en riktigt lyckad dag. För det första skulle jag ha börjat klockan elva men vid halv smsar Simon om att samhällslektionen är inställd och att vi börjar ett! Så därför cyklade jag hem till Nellie och chillade där i två timmar. Vi åt pasta..mm... När vi kommer till skolan har vi endast språk och historia. Efter skolan cyklade jag till Felicia och stack hem vid sex. Vi hade girltalk.. Vid sju kom Marcus och Benne P hem till mig och var här i en halvtimme. Sen gick vi och mötte upp Benne C och Max och gick till Bion för att ta ut bilgetter där Matilda, Matilda och Nellie väntade. Innan bion käkade vi pizza på viking. Där mötte vi ett coolt gäng som även träffade efter bion. Förresten så såg vi The hobbit som faktiskt var bra! Vid halv ett var jag hemma och kunde verkligen somna gott. Jag är riktigt glad för att jag har så bra vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0