Like crazy

Vid sextiden på juldagen kom Nellie hit. Vi två och min familj spelade kortspel och åt ostbricka, mysigt! Senare på kvällen kollade jag och Nellie på en film som heter Like Crazy. Den var bra men var lite konstig i vissa sammanhang.
Igår var det full rulle för min familj! På morgonen åkte vi till väla för att byta Felix julklapp och för att köpa present till min kusin. Efter en knapp timme åkte vi vidare till Farmor där vi först gick en lång runda och sedan fikade. Skönt och mysigt. Vårat tredje stopp blev Perstorp där vi firade min kusin Alma som fyllt år! Bästa vän. Vi hade mycket att prata om imed att vi inte setts sedan höstlovet. Men det var jättekul och vi åt asgod mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0