När livet är på topp

Hade endast en vanlig tyskalektion idag då vi spelade spel med priser. Efter tyskan hade alla ettor juldans, vilket var svinkul! Direkt efterråt gick jag, Matilda och Simon till Qpoolen för att dömma en innebandyrunering som högstadiets nior har. Det var faktiskt kul och ännu roligare att få prata med mina gamla lärare. Jag, Matilda, Matilda och Nellie gick sedan till stan och köpte en present till julklappsleken. När Matildorna cyklade hem gick jag och Nellie upp till hennes lägenhet och hade det gött. Var tvungen att sticka vid fem för klockan sex var det dax för avslutning på innebandyn. Vi spelade serious NHL-turnering med priser, fikade på massvis med julgodis och lekte presentleken. Riktigt riktigt kul! Imorgon är det julavslutning! Livet är allt bra ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0