När man inser

Wohoo nu är det jullooov! Innan vår klass gick in i aulan fikade vi och lekte lekar. Vid tio önskade rektorn oss en god jul och jullovet kunde börja. Jag inledde mitt med att åka till Emporia med Matilda, Matilda, Nellie, Max och Benne! Blev en lyckad dag där vi hittade massvis med julklappar som jag inte tänker avslöja. Förra gången jag skrev här om presenter berättade Felix att han lhade äst det. Ett misstag som inte ska begås igen. Jag, Nellie och Max stannade kvar väldigt mycket länge än dem andra och åkte hem vid sju. Jag och Nellie gick i igenom en mardrömsscen då vi trodde vi skulle missa tåget och biljettautomaten låg en bra bit därifrån. Gud vad vi sprang och gud vad kul det måste ha sett ut. Dock sabba Nellie kärleksögonblicket på stationen när hon stannade innan Max men det är en annan historia som bara vi tre vet om, haha.. När vi kom hem åt vi thaimat hos Nellie och jag åkte hem vid elva. Världens bästa start på jullovet. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0