Går inte att glömma

Min mamma har nästan precis börjat jobba på en förskola i kyrkan så idag vid elva var jag med på deras nallegudstjänt där mamma välkomnades. Supermysigt och gud vad fint det var när alla barnen sjöng. Det var i den stora kyrkan och där var massvis med folk. Satt och bläddrade igenom psalmboken och hittade flera låtar som vi sjöng på konfirmationen. Alltså jag blev helt berörd, trodde inte jag saknade den tiden så mycket som jag verkligen gör. Det var verkligen något av det bästa i mitt liv. Kanske till och med det bästa. Men som tur är så kommer jag aldrig att glömma det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusse

Helt underbara låtar <3 åå, vad jag tycker om dem!

Svar: Världens bästa <3
Kajsa Nilsson

2012-11-18 @ 16:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0