Neutral

Igår var jag med Nellie efter skolan & slöade i hennes säng. Råkade även ut för att brandlarnet gick igång i hallen. Men med gott sammarbete nådde vi upp och stängde av det efter ungefär tjugo minuter. Till kvällsmat lagade vi pasta, inte helt fel en fredag som den här. Efter maten cyklade vi till hemmakväll och köpte godis som vi tog med oss hem till Jacob! Vi tre kollade film, snackade, sov lite, åt godis och lyssnade på musik. Väldigt väldigt mysigt. Vid ett cyklade vi hem till Nellie igen och där sov jag över. Imorse ställde vi klockan på åtta, fast vaknade nio. Jag cyklade hem och vid tio över tio åkte jag till Tyringe och spelade vår första DMmatch mot Örkelljunga, som vi vann med 3-1! När jag kom hem sa jag hejdå till pappa, han ska åka till Kina i en vecka med jobbet. Om sådär två timmar kommer Nellie hit och ska vara här ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0