Dancing in the moonlight

Gud vad snabbt helgen går, det är liksom redan söndagkväll. Dock har jag hunnit med en hel del roligheter. Igår var jag ute och åkte inlines med Matilda och Bella samtidigt som Marcus och Reppen åkte bräda. Vi köpte glass och gled ner till österrås där vi kollade på match med andra sköna bruchor. Vid halv åtta kom Bella och Linnea hit och vi hade det riktigt roligt tillsammans innan vi åkte på fest hemma hos William. Det var en rolig kväll med jättehärligt folk! Linnea sov över här sen. Du är så himla bra.
Idag åkte Linnea hem vid ett och under resten av dagen har jag suttit och pluggat engelska. Vid sex mötte jag Linnea och vi cyklade ner till österrås och kollade på HIF killarna när dem spelade match. Var skitkul men så galet kallt i slutet! Nu ska jag nog snart krypa ner i en varm säng och lyssna på musik. Nu taggar vi upp för en ny vecka, godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0