Fridayyy

AAA fredagen är här. Det går egentligen sjukt snabbt. Tiden över huvudtaget går för snabbt. Tänkte på det idag när vi höll tal om framtiden. Men vi kan ju inte göra något åt det, bara utnyttja varje minut antar jag. Igår spelade jag och mitt lag match mot alla tränare i klubben. Det är sick vad vissa gamla gubbar kan vara bra haha. Nejmen ska egentligen inte säga något för vi förlorade faktiskt med 4-5. Idag slutade jag ett (!!) och ikväll ska jag och Matilda P ta tåget till Helsingborg och kolla på F17 skånelaget i SM! & när vi kommer hem ska vi cykla till Felicia där Nellie, Matilda W och Matilda F är. Haha fett många Matildor..
 

Vill ha sommar
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0