Innan allt börjar

Fredagkväll  och det har hänt lite på dessa två dagar jag inte har bloggat. För det första så åt jag pizza med Benne, Benne, Matilda, Frallan och Marcus i förrgår. Sköna grabbar. På kvällen tränade jag innebandy, vilket jag inte har gjort på drygt en vecka. & guuud alltså, insåg verkligen hur sjukligt mycket jag älskar den här sporten. Igår hade jag bara två lektioner. På eftermiddagen tränade jag och kollade på film hemma hos Matilda sen. Vi var tvugna att se en film på tyska och gjorde det hemma haha. Idag hade jag också endast två lektioner så efter skolan åkte jag, Matilda W, Nellie och Bella till Malmö. Så himla mysigt och fy vad ni är bra tjejer! Imorgon tar min bror konfirmationen. Kändes inte längesen det var jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0