Ord som värmer

Har inte riktigt varit hemma & landat på ett tag så har inte laddat upp bilder från Malmö. Men jag hade jättekul med Bella, var supermysigt. Får visa bilder sen! Bella sov över hos mig. Vid halv tolv på kvällen mötte vi upp några pennyboys och gled runt med dem. I slutet var det så jäääkla kallt så att det var galet. Jag frös & hade ont i mina fötter när jag vaknade dagen efter. Efter att jag och Bella ätit bananpannkakor åkte jag till Klippan och träffade Max och Nellie! Tro det eller ej men vi biffade på gymmet. Var fett kul när vi gjorde det tillsammans. Sedan åkte vi hem och jag & Nellie tränade innebandy. Efter träningen sov vi två över hos Matilda. Var så superduper mys, tycker om er. Vid elva kom Marcus & Max och åkte hem vid halv två. Ni är för bra.
Här är iPhone bilder sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0