Överdrift

Öö vad jag suger på att ta tag i saker, speciellt på att ta tag i min engelska film review. Ska försöka göra den i eftermiddag haha.. Men jaja, igår hade vi en idrottsdag alla ettor! Först åt vi allihopa frukost i matsalen. Var faktiskt en sjuk frukost för att vara skolans. Sen hade vi gemensam dans och sen hade jag valt att spela tennis och badminton! Det var faktiskt en riktigt rolig dag! Fast en jättetråkig och obehaglig sak var att en killes knä gick ur led när vi spelade tennis.. men vi som var där fixade det tillsammans. Efter skolan fikade jag med Matilda, Matilda, Frida, Nellie och Bella! Because it was Matilda W's birthday! Supermyyys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0