Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag! Idag har jag skrivit nationellt prov i matte i fyra timmar. Något av det jobbigaste seriöst, för satan vad svårt det var. Men det var så himla skönt att ha gjort det nu efteråt. Vår skolas elevkår hade gjort det jättemysigt på vår skola idag! Dem sålde Coca Cola & kärleksmums och hade pyntat fint i korridorerna. Efter skolan cyklade jag till hemmakväll och köpte godis som jag ska ha med mig till imorgon. & ja vad händer nu imorgon..vänta det var någonting.. Juste ich fahre nach Österreich! Längtar sönder just nu, hoppas det blir grymt! Jag får helt enkelt se om det finns internet där nere annars får ni ha ett underbart bra sportlov! Här är min packning och bilder från förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0