Bättre och bättre

Idag har varit en riktigt bra dag. För det första blev vår extra matte inställd så direkt efter skolan gick vi ett stort gäng till wookhouse. Typ kvart över fyra cyklade jag hem och vid fem hade jag samling till vår match. Saatan vad jag måste ha cyklat för jag hann både cykla inom hemmakväll och köpa tugummi & sen matöppet för yoggi till matchen. Plus att jag hann käka. Men det var chill. Halv åtta startade matchen i Hjälnarp och...vi vann med 7-1! Sån sjukt go vinst. Efter vi duschat och allt sånt åkte vi hem till Hässleholm & hoppade av hemma hos Viktor där Marcus, Oliver, Rasmus, Benne, Benne och en som hette Viktor var. Jag och Matilda fick känna på en riktigt grabbkväll men det var hur trevligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0