När det gäller

Hade en jättemysig kväll hemma hos mina kusiner igår! Jag, Alma, Alicia och Felix kollade på en disneyfilm & åt kladdkaka bland annat. Sånt som man ska gör ibland. Den här dagen har gått i ett & för tillfället är jag i ett tillstånd då mina ögon slocknar när som helst. Jag gick upp halv sju och åkte till Strövelstorp på skåneuttagning. Jag var tvungen att åka en timme innan den slutade för jag åkte direkt till vår seriematch som började klockan ett. Vi mötte Landskrona och förlorade. Jag vet inte vad som hänt, men vi måste komma upp ur den svackan vi är i just nu seriöst. Men ja, nu sitter jag i min säng och är så sjukt trött. Ha..godnatt..eller nåt

Förresten sitter & kollar på alla siesta bilder. Sjukast

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0