Jag gör det som krävs

Både igår och idag har det varit jättefint väder! Skillnaden är att marken är vit idag. Igår så var det en väldigt chill dag. Hade det ganska roligt i skolan först och sen när jag kom hem så åkte jag och mamma till Kristianstad. Jag köpte pjäxor och en ny hjälm som jag kommer ha användning för om någon vecka, längtar! Haha sen fikade vi på House of bagels och då kom Benne, Matilda och Benne in, vi blev fett paffa.. På kvällen cyklade jag till Matilda Persson där Matilda, Linus, Nellie, Max & Frida var! Vi kollade på rolig men lite galen svensk film som heter cockpit. När vi skulle hem mötte vi upp Marcus vid östervärnkiosken som var på fest, så hade jag följe med honom hem haha. Fett kul.
Idag har jag endast pluggat och nu är jag & kollar när min bror dömer hockey. Sen bär det vidare till mina kusiner där familjen Pettersson också är!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0