Låtsas inte

Igår efter skolan var jag och fotade Elin & Simon. Dock tänker jag inte lägga ut bilderna förren imorgon eller något. Så himla fina är ni, bilderna blev underbara! Senare på dagen och kvällen blev det inte lika mycket plugg som jag hade hoppats på, men ibland blir det ju så helt enkelt!
Idag har jag också bara pluggat. Ha..väldigt tråkigt att skriva det hela tiden. Men annars så har dagen ändå varit fett bra. Fick en riktigt bra innebandyträning idag. Sen längtar jag så sjukt mycket till Österrike, har börjat skriva packningslista hihi! Ärlig talat är det typ roligast nu innan när man längtar och har det framför sig! Jag & min bror har som sagt godisförbud men får äta när vi är iväg så här. Så jag ska jäklar i det köpa en fet godispåse och massvis med annat gott. Bara för att jag kan! Btw, här är bilder från igår & idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0