Om jag bara

Matchen igår, gud alltså! Var riktigt kul och spela och där var mycket folk! Kanske ska börja säga att vi förlorade med 6-9. Men detta var ju som sagt ett division ett lag! Men om räknar på det här sättet så vann vi dem två sista perioderna med 6-4! Sjukt att vi gjorde så många mål & vi får inte glömma Matilda Wendells mål rakt upp i krysset, sjukast.
Idag var alla ettor i Hässleholm på föreläsning i vår aula. Han som pratade var riktigt duktig och fick min uppmärksamhet. När jag kom hem har jag bara pluggat och packat. Imorgon är det alla hjärtans dag. Skulle nog uppskattat den dagen mer om man hade någon att fira den med. Men ja..det är en något helt annat jag inte behöver gå in på nu. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0