How we survive, is what makes us who we are

Samtidigt som Michaela var hemma hos mig igår var även min moster med respektive och min kusin Ellen här. Dem sov över och jag och Ellen hade det supermysigt och låg och viskade. Det finns bara en stämpel som kan sättas på den här dagen: Pluggat. Skrev först på min engelska film review och klockan ett kom Matilda och åkte hem för ungefär en timme sen. Vi har suttit och skrivit på vårt engelsk tal som vi ska redovisa på tisdag. Men vi blev klara och det är positivt iallafall! Så nu är vi två värda en bra kväll och vad passar inte bättre då än en chillkväll med dem härligaste vännerna och skräckfilm? Helt okej, helt okej..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0