Mitt 2012

Åkte upp till Göteborg på innebandycup och hade det riktigt kul med mina lagkamrater. Fick även reda på att jag skulle flyga till London på påsklovet och började att träna med damlaget

Vann två biljetter till melodifestivalen och hade världens bästa kväll med mamma och såg Loreen live
Hade en skidperiod då jag både hade en mycket lyckad dag på Vallåsen med klassen och en underbar vecka med sol i Österrike
Hittade min soulsister och reste till Malmö två gånger. Jag började umgås mer med människor jag tyckte om
Detta året gjorde jag och min familj många resor. London var magiskt, finns inga ord för den staden
Spelade Varbergscupern, sista stora minnet med F16. Saknar vårt lag fortfarande
Började få ett riktigt stort intresse för fotografering och blev tokig i det, både när det gällde systemkameror och iphoneshoots i skolan. Försökte hitta någon typ av egen stil och försökte glömma och njuta mer av livet
Vädret blev varmare och jag insåg att min klass var riktigt bra och fruktansvärt härliga
Var på klassresa i Köpenhamn under årets ditintills varmaste dag typ. Så härligt!
Var med om riktigt roliga och sportiga dagar. Bla DM-skolcup, seriematcher och innebandyavslutning i vårvärmen. Fick även med egna ögon se Sverige vinna Eurovision song contest
De sista dagarna på Linné var underbara. Det var någon speciell känsla i luften för alla var så himla glada och snälla mot varandra
Siesta var galet. Ångrar inte att jag i sista sekund köpte den biljetten. Lärde känna många nya vänner och hade tre underbart bra dagar. Efter siesta kom min ide om att börja blogga för att komma ihåg allt jag skulle göra under sommaren
Fotade mycket med vänner och  på torsdagen slutade jag nian. Jag trodde inte jag skulle tycka det var så jobbigt att lämna min klass
Farfar levde sina sista dagar på jorden och jag gick igenom något som jag aldrig gått igenom förut. Han kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta
Njöt fullt ut att sommmarlovet hade börjat och hittade på mysiga och roliga dagar med vänner. Fotade, åkte tåg, fikade, Åhus och myskvällar. Under dem två första veckorna var jag fotbollsledare i två timmar varje dag
Hade en jättemysig kväll med mina vänner i djupa dal
Köpte ett porträttobjektiv vilket är ett av mina absolut bästa köp
Jag bodde i en husvagn i en månad och reste runt i Europa med min familj och familjen Pettersson. Vi gör en sån här resa varje sommar men detta var den bästa av alla vi har gjort. Lärde känna nya underbara vänner, besökte kända platser, gick på disko, spelade beachfotboll och volleyboll varje dag, fotagraferade tonvis och njöt av varje sekund. Den här resan går inte att slå
Tog igen att träffa alla mina saknade vänner och fyllde sexton
Var på hässleholmfestivalen. Sjöng på torsdagen och träffade saknade människor på fredagen och lördagen
Började gymnasiet. Första månaden var något av det värsta och jobbigaste imed alla nya förändringar. Men det la sig mer och mer. Började även spela i damlaget fullt ut nu
Var med Nellie nästan varje dag och vi fick verkligen en bra start och kom varandra riktigt nära
Hade ett skönthöstlov då jag var uppe i Göteborg hos mina kusiner några dagar och träffade härliga vänner
Hittade på mycket tillsammans med mina vänner. Lärde känna och kom närmre varandra
Längtade sönder till julen och firade min brors 14 årsdag
Träffade mina vänner så ofta det gick, fotade och var på julmässan på Liseberg med släkten. Chillade med livet helt enkelt och gjorde så spontana saker att jag inte ens kan räkna upp dem
Hade gymnasiets första jullovsavslutning och jollovet kunde börja. Livet är en berg-och dalbana och nu förstod jag att jag var på högst upp på den högsta toppen. Det var så mycket som var bra, alla fina vänner, familjen, innebandyn och musiken
Firade jul med världens bästa släkt och kusiner. Hade filmkvällar med vänner och bara va med familjen
Invigde det nya året.
Det finns inget år som har varit så bra som 2012. Det är mitt bästa år hitintills. Just nu är livet på topp och jag vet att det så småningom kommer bli sämre och det kommer att komma jobbiga perioder. Men just nu vill jag bara ta vara på allt och njuta av varje dag. 2013, du vet jag önskar och vill, nu kör vi

Kommentarer
Postat av: Kenny

Gud vad jag började sakna vår gamla klass nu! Mattelektionerna var gudomliga !

Svar: Ja usch, jag med! Vi hade det verkligen bra! Mattelektionerna är inget att skoja om!
Kajsa Nilsson

2013-01-01 @ 21:44:24
URL: http://kennyhansson.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

www.nattstad.se/LINNEAHARALDSSON

2013-01-01 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0