Sånt äkta

Min första dag på 2013 var riktigt slapp Efter att ha inventerat på Maxi i tre timmar satt jag som en nörd framför datorn och höll på att redigera bilder från 2012..
Igår och idag har varit två galna, mysiga och underbara dagar! Linnea kom hem till mig vid ett igår, vi lagade maud och hade ett långt nödvändigt tjejsnack imed att vi inte träffats på väldigt länge. Vid tre cyklade vi ner till Qpoolen pch kollade på 96ornas fotbollscup. Satt tillsammans med några sköna människor. Vid sju cyklade vi hem och käka lite pasta och taggade satan till siestamusik. Vid tio ringde Marcus och vi cyklade ner till stan och käkade pizza med Marcus, Benne, Oliver och Viktor, riktigt chill alltså! Vi var hemma vid halv tolv och då satte vi igång en äkta tonårsfilm och höll på att somna bort slutet av filmen. Var riktigt trötta där ett tag! 
När vi vaknade idag vid halv ett lagade vi världens fetaste frukost och hade igång musik i huset. Sen så var vi ganska flummiga och tog på oss crazy kläder och fotade. Vid fyra cyklade vi till matöppet pch köpte frukt till vår fruktsallad, i skidglasögon.. 
Du är så fruktansvärt bäst Linnea så det finns inte.



 

Kommentarer
Postat av: lellepelle

Haha wtf? Vi är störda men så bra! Du är bäst Kajsa det ska du veta! Finns inte många som dig och är så glad att jag har dig som vän! Kram från din lite galna skid/eleganta friend! Peace!

Svar: Haha ibland undrar man.. Du är bäst Linnea! Jag är också så sjukt lycklig att just du är min vän, du och jag tillsammans, det finns det inte många exemplar av! Haha kram från en galen, udda men lycklig friend! Peeeeace!
Kajsa Nilsson

2013-01-04 @ 00:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0