Slita ifrån sig ord

Istället för att ha historia som sista lektion var vi några som var på ett informationsmöte om gymnasiemässan på fredag. Vi är några som ska dit och informera och hjälpa till. Efter skolan gick jag, Nellie och Max och mötte upp Marcus som hade varit och köpt fika till vårt onsdagshäng. Ni är grymma. Efter en stund kom Viktor och Reppen så chillade vi alla tillsammans istället! Senare gick jag, Marcus, Reppen och Viktor till konfafikan där jag inte har varit på hur länge som helst. Kan faktiskt fortfarande sakna det. Det var en bra tid. Efter fikan gick vi hem och enda sedan jag kom hem har jag försökt att fokusera på min tyskaläxa. Gick sådär i början men nu är jag iallafall klar!  Är så sjukt trött så måste försöka att sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0