Soulsister

Den här dagen har gått i ett, dock har jag bara gjort roliga saker. Under hela förmiddagen har tillsammans med några andra linnéare varit på Hts. Träffade flera vänner och vi käkade där också tillsammans. Gick tillbaka med några killar till Linné och hade historia sedan slutade jag. Satt kvar en stund i elevrummet med Simon, Nellie och Max och lyssnade på westlife. Därefter cyklade jag till stan och fikade med min fina vän Lina. Du är riktigt bra. Vid sex mötte jag upp min soulsister Matilda och vi tillsammans till coop och köpte fett mycket fika till ikväll. För hon ska sova över här (!!). Nu har vi ätit och har byggt upp ett tält av filtar, täcke och kuddar vårt stora rum. Har igång lugn musik och ligger här och pratar om allt mellan himmel och jord och ska äta marängswiss nu. Tack för att du finns Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0