Together

Igår hade vi en supermysig kväll tillsammans! Vi åt thaimat och pratade. Tycker verkligen om er tjejer. Som jag tidigare nämnt mötte vi Lugi idag. Blö vi förlorade med 0-1. 0-1!? Det ska inte vara så i innebandy.. Nåväl efter matchen så stannade jag kvar och sprang runder mellan Herrlagets match och Hockeyherrlagets match imed att mina familjemedlemmar tvunget skulle stanna. Men som tur var så var Bella och Emma där och gjorde det hela mycket roligare. Hade ingen läsa att göra idag vilket är asskönt. Sen så börjar jag tio i tio imorgon, stor tumme upp

Kommentarer
Postat av: moa

vilket program går du och på vilken skola?

Svar: Jag går samhäll på Linneskolan!
Kajsa Nilsson

2013-01-21 @ 07:59:57
Postat av: elin

vad fina ni är tjejer! :)

Svar: Tack!
Kajsa Nilsson

2013-01-21 @ 21:00:54
URL: http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0