When the sky falls

Snön är tillbaka! Vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt. Längtar jättemycket till sommaren men har hellre snö än grått och trist väder. Idag har det varit en riktigt bra dag. Efter skolan var jag i stan hos Petra som är en hudterapeft i någon timme, riktigt skönt. När jag gick hem mötte Matilda upp mig med cykeln och vi cyklade hem till mig. Vi hämtade min kamera och begav oss ner  i skogen för en snabb fotoshoot. Dock blev den snabbare än vad vi trodde för batteriet tog slut, men det är en annan historia.. VI hann endast ta typ tio bilder och imed att det var mörk så blev dem väldigt suddiga. Men äh, det funkar! Nu sitter vi hemma hos mig och redigerar och myser. Och btw, vi har fett lite läxa!! Så himla sköönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0