Grill&chillkväll

Bakom mig har jag två dagar som blivit världsbäst. Om vi börjar med i torsdags så åkte jag och Matildorna till Åhus efter vår träning. Det var verkligen supermys. På kvällen träffades vi och dem andra i djupadal och grillade och hade en fett lyckad kväll! Vid tolv gick alla hem och jag, Matilda, Matilda och Albin cyklade till MatildaP och tittade på en film. 
Igår tog jag det väldigt lugnt innan Bella kom till mig. Lite senare gick vi och köpte varsin frapino med Viktor i stan innan vi gick hem till Reppen. På kvällen kom Hurtig och Pettersson hem till oss för att grilla och kolla fotbollen. Vid halv elva cyklade jag och Alma till Reppen igen där vi var ganska många och chillade. Ännu en go dag & på tisdag är det sommarlov

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0