Vägled en pusselbit

Uppdatering av första sommarjobbsveckan. I tisdagskväll var jag på fest hos William och det var verkligen riktigt kul. I onsdags träffade jag Nellie och Felicia efter summercamp! Tillsammans med mina & Nellies mammor har vi äntligen bokat biljetter till Lars Winnerbäcks konsert! I torsdags var det sista summercampdagen och jag har haft riktigt kul här. På kvällen plockade jag blommor med Matildorna. I förrgår, alltså midsommar, kom Alma, Frida, BenneP, Reppen, Gun och Marcus till mig! Vi dukade med jordgubbar och melon efter att bruchorna ätit pizza. Sen åkte vi vidare till Jessikas fest i Åhus. Det kom riktigt trevligt folk dit och vi var hemma hos Bennes stuga vid två där vi skulle sova. Att sova typ tio i en stuga är inget jag rekommenderar för en god natts sömn, men det var kul ändå! Igår efter att jag tagit tåget hem, åkte jag direkt till Liseberg med min familj och en annan! Det blev en riktigt lyckad dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0