Don't think, feel

Min förra helg gick i ett, så var det för denna med. I fredags åkte jag hem till Matilda Mohlin och firade hennes födelsedag. Bara hon och jag, & hennes familj såklart. Det var en underbart skön kväll med min älskade soulsister. Vi åt lax som är skadligt gott och min såkallade tårta som jag bakade till henne, pratade om sånt vi två bara kan göra, lyssnade på musik och duchade drygt tolv på natten. Jag sov över där. & klockan tio kom hennes släkt på frukost buffé. Fett mys måste jag säga och gud vad jag tyckte om hennes släkt! Så himla snälla och mormorn och hennes syster vad de skönaste personerna jag träffat. Jag åkte hem vid halv tolv och klockan halv två hade jag samling till vår match. Vi mötte serieledarna Malmö FBC som är så jäkla bra. De gick obesegrade genom div 2, sjukast. Tyvärr blev siffrorna för höga så dem är förbjudna att skriva här på min blogg. Ledsen. Men jag kan ju avslöja att vi förlorade.. På kvällen var jag en stund hemma hos Matilda P med Matilda W och Felicia. Vi var galet trötta och slappade till tusen. Min familjs kompis Paula sov över hos oss här hemma så jag satt uppe väldigt sent och snackade med dem sen, riktigt kul var det. Idag vaknade jag fett sent och tog det lugnt. Sedan åkte jag hem till Hannes och kom hem vid sju. När jag kom hem var jag ensam hemma och har facetimat med Bella, bäst. Nu är jag så sjukt galet as trött att jag måste lägga mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0