Dreams can be goals

Min dag kunde utan tvekan ha börjat bättre. Försov mig med en timme och kom försent till skolan. Nice. Fast...ganska skönt ändå för fick ju sova lite längre..Äh jag vet inte! Direkt när jag träffade mina vänner bestämde vi oss för att ha en musikdag och alla satte i hörlurar i öronen och det var riktigt skönt. & i musikens värld skickade vi massvis med snapchats. Jag följde med fina Matilda hem efter skolan och vi gjorde pannkakor och pluggade på vårt idrottsprov på torsdag. Sjukt mysigt var det! Kanske inte att plugga direkt men pannkakorna. Och ja, Matilda såklart. Från att jag kommit hem har jag endast låst in mig på mitt rum, satt igång högtalaren och släckt ner på rummet. Bästa stället att tänka och bara vara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0