Easter

Känslan när man vaknar upp & har påsklov. Den är g a l e n. I onsdags stannade jag, Nellie, Matilda och Max kvar i skolan & skrev ett arbete till drygt fyra och sedan hade jag träning i Tyringe på kvällen. Igår fick jag upplev världens segaste skoldag. Jag ville bara hem alltså. Jag tackar Gud (eller ja egentligen vår svensklärare Maria) att vi fick sluta fyrtio minuter tidigare. Efter skolan åkte jag med pappa till lite affärer i staden och när vi kom hem städade hela familjen huset. För en gång skull gjorde jag lite vettiga grejer. Men det var faktiskt kul när jag hade igång musik och fick mitt påskägg. Vid halv åtta gick jag till Hemmakväll och mötte upp Matilda, Marcus, Reppen & Jacob. Linnea, Felicia & Albin kom senare! Vi hyrde film och köpte godis innan vi gick/åkte bräda hem. Det var en riktigt kul kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0