Everybody need to breath

Äntligen hemma från skolan. Usch tycker inte om måndagar..men det är väl bara att köra! Idag har Nellie spräckt sina byxor, Benne C fyller år och det var god mat i skolan. Vad jag tyckte iallafall haha.. Förresten så kom min bror hem från Berlin med konfan igår. Gud vad jag är avundsjuk. Dock hade de inte haft lika bra väder som när vi var där. Oj ledsen för en elak kommentar. Nu tänkte jag ta tag i mitt liv och plugga inför vårt idrottsprov på torsdag. Sen så ikväll hoppas jag på en bra innebandyträning!
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vad fin och bra blogg du har ! Jättefina bilder ser ut som we heart it bilder !! Vad använder du för kamera ?
Kram

Svar: Gud vad glad jag blir när du skriver så! Tack så jättemycket! Jag använder en Nikon kamera och objektivet (som jag galet mycket rekommenderar) heter Nikon AF-S 50 mm f/1.8 G. Kram till dig
Kajsa Nilsson

2013-03-18 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0