Faller

Godmorgon! Nu har jag mycket att skriva! Jag har nämligen två kvällar och en dag att berätta om. Om vi börjar med torsdagen så följde Bella med mig hem efter skolan. Mina föräldrar och bror är på hockeycup och åkte i torsdags. Därför sov jag och Bella ensamma i mitt hus, vilket var nice. Vi var först på min träning, sen käkade vi med. Efter träningen pluggade vi det sista på matten och sen lyssna vi musik och snackade. Vid tio kom Reppen och hans hund Leo till oss och vi snackade i en halvtimme utanför huset! Jag och Bella somnade kanske vid halv ett så det var inte så farligt, kunde ha blivit värre. Men man har väl bara vardagsFF en gång om livet.
Igår vaknade vi, åt frukost och gick till skolan. Skolan var chill. Fredagar brukar vara chill i skolan. Den här var extra chill för jag slutade tjugo i ett! Jag cyklade hem, packade inför helgen och cyklade och mötte Bella. Vi åkte hem till henne och typ..bakade och snackade. Vid sextiden kom ett helt gäng av våra vänner och några droppade in senare på kvällen. Vi käkade pizza, chilla, snacka, ja ni vet sånt. Det var jättekul och alla är så himla härliga. På kvällen sov jag över hos Nellie och nu, klockan tio på morgonen, är jag påväg upp till Göteborg för att fira min kusin. Här kommer bilder på de två senaste dagarna. Ha en fin lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0