Ibland måste man stanna upp

Woaw. Den här helgen plus studiedagen har gått i ett, men det har ändå varit en riktigt rolig och bra helg. I fredags kväll träffade jag Hannes. Vi var hemma hos mig och lekte mästerkockar, vilket vi lyckades bra med, och kollade på film. Under hela lördagen fram till halv tre pluggade jag. Var dock nere i stan med mamma och pappa en stund. Vid halv tre åkte jag ner till Helsingborg och spelade match. Fast än vi inte spelade en särskilt bra match vann vi ändå! Efter matchen åkte jag, Matilda och Matilda direkt och beställde thaimat som vi åt hemma hos Nellie, där även Max, Marcus, Frida, Andre, Reppen, Viktor och Oliver var. Fram tills halv två hann vi kolla på melodifestivalen, äta fett god frukt, åka pennyboard och snacka, det var verkligen jättekul! Idag, alltså i söndags, kom bästa Pär-Ann till mig vid tre. Först så pluggade vi, sen åt vi kladdkaka hihi. Supermys! På kvällen kom Linnea hem till mig, gud vad du är bra. Eller rättare sagt bäst. Vi släckte ner mitt rum och snackade i min säng, satte igång musik och dansade och käkade. Såklart. Idag har jag pluggat ändå fram till vid fyra, sen mötte jag upp Linnea vid Linnerondellen. Hon hade köpt jordgubbar och vi gick till stan och köpte chocklad och varsin juice på expressohouse och satte oss i hembyggsparken! Så himla mysigt, men så saaatans kallt. Fast lika glada var vi för det. Ikväll har jag spelat innebandy och nu hade jag tänkt att sova. Detta blev ett fruktansvärt långt inlägg, men så får det vara ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0