Ingen gräns

Igår, alltså i tisdags, hade jag för första gången ingen läxa på väldigt länge! Jag firade det med att fika med min mest saknade vän Ellen, som jag inte träffat på över ett halvår. Men vi har hållit kontakten genom teknologin och det märktes inte ett dugg att det var längesen vi träffades, för allt var som vanligt mellan oss. Glada och galna. Efter fikan på madrix cyklade jag hem och efter maten körde jag och pappa och övningskörde. Är fett dålig på att ta tag i mitt liv när det gäller det, men jag kommer igen!
Idag har vi haft temadag på skolan, vilket har varit chill. Efter skolan cyklade jag, Nellie och Matilda och köpte glass i stan vilket var galet härligt! Sen hade jag träning på kvällen och nu ligger jag här, redo för en god natts sömn och en ny och förhoppningsvis bra dag imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0