London

Toorsdag. & idag det varit en riktigt skön dag. Dock är snön ett minus, ville ha sommar nu.. Skolan gick ganska snabbt och saker och ting som varit tyngt en innan har blivit bättre. Efter skolan cyklade jag till stan och åkt till maxi med mamma och Felix, Felix skulle köpa lite saker inför Berlin. Han åker dit imorgon vid fem med konfa, exakt som jag gjorde för två år sedan. Saknar det riktigt mycket ibland, men som tur är har jag riktigt bra kontakt med flera av mina konfavänner. Efter Maxi åkte jag till innebandyn. Var en slapp matchträning idag som faktsikt gick riktigt bra! Sedan jag kom hem har jag endast typ slappat sönder, inte gjort något vettigt precis, men det är skönt ibland
 
Miss London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0