Snö?

Och vad är det häär? Snöööö? På en onsdag? Nej skoja, men snö? Nu? Jag som hade siktat in mig på att våren skulle komma..Då får det bli att vänta lite till helt enkelt. Den här dagen har varit bra! Som alla onsdagar hade jag sovmorgon till 9.40, skrev tyskaprov och fick reda på mitt historiaprov, blev nöjd! När jag kom hem hade jag sjuuukt lite läxa jämfört med dem senaste två veckorna. Så jag satte mig med dem direkt och efter det har jag hunnit med att facetima med Bella jäättemycket, ätit, spelat gitarr och spelat innebandy. Lagade magiska bananpannkakor när jag kom hem också! Nej nu är klockan alldeles för mycket som vanligt..men jag vill avsluta det här inlägget med att skriva att jag är jätte tacksam över att jag har så fina vänner som jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0