Valborg

Den här veckan har gått väldigt snabbt men ändå långsamt. I tisdags var det valborg och vi hade verkligen tur med vädret! Jag somnade inte förrens halv fem och sov över hemma hos Nellie med Elin, Frida, Max och Bella. Dagen efter tog vi sex det väldigt lugnt, vilket var skönt. Gick en runda, grillade, pratade och alla var extremt trötta. Var ute och gick själv när jag kom hem i det fina vädret. Igår var jag fortfarande dödstrött i skolan haha, kändes som att jag hade dygnat 23 dagar i streck. Följde med Nellie efter vi hade slutat och sov en stund när jag kom hem. Idag är fortfarande fint väder och jag har nästan precis komit hem. Ikväll ska jag och mina fina vänner först kolla fotboll i Qpoolen, sedan glida vidare någonstans att äta och slutligen på fest i Stoby. Hoppas på en bra kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0