SAFE HAVEN

Det blev en bra kväll i fredags. Är så glad att jag har så fina vänner som jag har. Bella, Matilda och Matilda sov över hemma hos mig och när vi vaknade var det jättefint väder. På kvällen kom två familjer hem till oss och vi planerade vår sommarsemester. & idag, efter jag tränat kom mormor, morfar och farmor till oss och fikade. Mysigt. Just nu ligger jag på min säng och har precis sett klart en film som heter "Safe Haven". Jag har viljat se den enda sedan i höstas och nu i helgen kom den ut på swefilmer. Jag skulle kunna svära tusen gånger om för fyfan vad bra den var. Bästa filmen jag har sett. Problemet är att jag alltid har så lett till att bli deppig efter bra filmer. Så nu ligger jag här, i ett nersläckt rum. Men det funkar för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0