Wood

Vissa vänner är bara guld värda, så enkelt är det. Jag har flera styckna. De behöver inte vara på något speciellt sätt, utan det räcker fullt ut med att de är sig själva och att de bara finns till. Igår var jag med Michaela, en vän värd guld. Vi spenderade tre timmar i skogen och fotograferade. & gjorde massa annat skoj. Idag efter jag tränat, tog jag ut vårt innebandymål på gatan och lirade med mig själv i en timme. Nu kom jag nästan precis in. Ikväll siktar jag in mig på en rolig kväll med mina vänner

Kommentarer
Postat av: elin

åh, vilka fina bilder på väldigt fina tjejer! :)

Svar: Åh tack så jättemycket söta du!
Kajsa Nilsson

2013-05-10 @ 16:52:24
URL: http://sssmiley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0