Bye Stockholm



Klockan är mycket men jag skriver av mig några meningar för att sammanfatta fredagen! Dagen har gått i ett! Först besökte vi Riksdagen & därefter Vasaskeppet innan vår buss begav sig hemåt mot söder. Dessa dagarna i Stockholm har varit så roliga. Vi har haft det så himla kul allihopa & jag har verkligen njutit av varje sekund. Kändes som att vi alla behövde detta liksom. 
Efter en sju timmars lång bussresa var vi äntligen framme i Hässleholm. Äventyret var såklart inte slut ändå. Innan jag ens hann känna efter om jag var trött åkte jag fort hemmom innan vi ett helt gäng åkte bil till stobyfesten. Trötta var vi, men visst dansade vi för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0