Køpenhavn jeg elsker dig

Endast mobilbilder, kamera kommer!


Mysigaste dagen på länge tillsammans med två favoriter i Köpenhamn. Denna staden, jag älskar den. Skulle kunna bo där. Jag, Michaela & Linnea gick i solskenet längs ströget till Café Norden. Maten. Den är himmelsk där. Bokstavlig talat. & denna dagen. Där satt vi & pratade i timmar om allt betydelsefullt
Ikväll tränade jag lite oseriös innebandy med några i laget. Spelade NHL. Efteråt kom Linnea hem till mig & vi har precis tittat på min troligtvis nya favoritfilm. Alltså det är inte bra med kärleksfilmer, de ger unga för stora förhoppningar om scener som aldrig kommer att hända. Jag mår så dåligt. Buhu. Tur jag har Linnea vid min sida inatt iallafall 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0