18

 
 
 
 
18. Etta Åtta. Eighteen. Myndig. Körkort. Ta egna beslut. Dricka lagligt. Gammal nog att hamna i fängelse. & så vidare.
 
Min stora dag firade jag tillsammans med min familj. Vi åkte bil till Kivik & åt på en hamnrestaurang, sedan vidare till Simrishamn & köpte glass! Sedan har jag bokstavligt talat blivit överväldigad av meddelande, telefonsamtal, bilder & sms. Har blivit glad flera gånger om idag! Att till & med bekanta personer faktiskt tar sig tiden till att skicka iväg ett grattis får mig att le så mycket. 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Låter som en väldigt bra dag!
Du är så himla bra och fin! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig!

Svar: Det var det verkligen! Det är du också min bästavän! Jag hade inte varit jag utan dig!
Kajsa Nilsson

2014-08-04 @ 17:34:28
URL: http://tjugoforstaseptember.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0