The big apple

 
 
Vilken tur vi har här med vädret i New York. Det har varit runt 30 grader varje dag & klarblå himmel. Igår träffade vi Morgan, Paula, Emelie & Sebastian som hade sin sista semesterdag i USA! Tillsammans gick vi till FNs högkvarter & Grand Central Station. Där inne åt vi jättegoda sallader & jag & Emelie drack amerikansk lemonad. Vid skymningen åkte vi upp i Empire State building. Vilken syn. Helt ofattbart. Kan något ens se ut sådär? På kvällen gick vi & åt på en restaurang nära Time Square. 


Alltså New York. Du har nått upp till mina förväntningar totalt. Allt är fortfarande så overkligt. Det kommer ta dagar innan jag smälter alla intryck jag har fått ta in. Men en sak är saker, det här är inte sista gången vi ses 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0