Vädret




Den här dagen har varit sååå bra! Började tolv & Linnea kom till mig & duschade och åt frukost klockan nio efter att ha varit hos sjukgymnasten. Gjorde världens lyxfrukost. 
Slutade klockan två & köpte en glass med Linnea innan vi gick ner till djupa dal & tittade på alla treorna när de hade skattjakten med Karolina & Jonna. Fattar inte att det är jag om ett år. 
Efteråt cyklade jag hemmon innan jag cyklade till gymmet. Sedan vidare till summercamp möte inför nästa vecka då jag ska vara gruppledare! Ska bli riktigt kul. 
Efter åt åkte jag & Micha till österrås, mötte Linnea & Karolina & gick inom Coop, köpte lite & gick ner till djupa dal. Så mysig kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0