9/11


När vi var i USA i somras gick vi bland annat till Ground Zero i New York där World Trade Center tidigare reste sig. Det var inte förrens då jag insåg vad som faktiskt inträffade den 11 september 2001. Det blev så verkligt när vi var där. Namnen på de människor som miste sina liv stod hugget i sten på platsen & vid vissa namn låg det blombuketter och små flaggor. Blev verkligen rejält tagen av att vara där och man kände i hela atmosfären att någonting hemskt inträffat just där vi stod. 

Idag har det varit en lugn dag. Slutade tidigt & satte mig med min engelskuppsats innan jag åkte till matchträningen i Tyringe. Två spännande matcher i helgen väntar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0