.



Det värsta jag någonsin har varit med om. 
Jag är tom. Tom på ord, tårar och på energi. Livet är så fruktansvärt, frukstänsvärt orättvist & det finns ingen människa som ska behöva utsättas för något sånt här. 
 
Tacksamhet och hopp. Du har gett orden en tyngre mening. Du har givit så oerhört många människor inspiration men du har även givit mig min bästavän. 
 
En vän som även hon inspirerar andra, på ett sätt som för mig ibland kan kännas sagolikt. En vän som har ett hjärta av guld och en fantastiskt & svårslagen personlighet på alla möjliga sätt & vis. Sättet hon får mig att se alla små ljusglimtar & sättet som hon alltid får mig att vara just tacksam, oavsett situation. 
Jag är ingenting utan henne.
 
Hon har ditt hopp och din tacksamhet inom sig Camilla. 
Vila i frid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0